Followers

Saturday, July 13, 2013

Hadiah Hari Jadi Paling Bermakna Episod 2

Assalamualaikom...
Yang paling utama saya nak ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa Buat Semua Kawan-Kawan.
Semoga Ramadhan Kali Ini Lebih Membahagiakan.
Amin.

Buat diri saya?sepanjang bulan Jun 2013 adalah bulan paling membahagiakan.
Tak lupa juga...bulan2 sebelum tu...kehidupan masih seperti dulu...dan bulan2 akan datang semoga saya semakin tabah dan kuat. mudah-mudahan.

saya sangat teruja untuk merakam semua kejadian, peristiwa sehari-hari saya.
dari celik mata dinihari sehingga mata saya terpejam, saya senang dan bahagia untuk menjalani kehidupan saya di samping kalian, rakan-rakanku..

saya sebolehnya ingin berkongsi suka duka kehidupan saya bersama Iman dengan kamu semua.
tak lupa juga saya memerlukan kamu semua untuk membantu saya dalam menjalani kehidupan.

Ini antara perkara yang paling indah sepanjang perkhidmatan saya di dalam perkhidmatan awam. 

Tahniah Untuk Diri Saya
Tahnia juga untuk semua rakan-rakan guru di Sekolah Kebangsaan Long Jaafar, Kamunting.
Semoga prestasi kita semua akan semakin meningkat dari semasake semasa.
TQVM untuk GBO (Guru Besar Omar Kamaruddin) kerana terus memberi kepercayaan kepada saya.

Selain itu,


Nampak tu?Hadiah ke-31 tahun saya yang kedua paling best!terima kasih untuk kawan saya tu..
hang memang sempoi lah...
bola boling ni dah memberi manfaat untuk beberapa orang kawan-kawan kita waktu perlawanan siri 3 tempoh hari...huahua..

siri 1 saya dapat no berapa eh?tak ingat dh..2 rasanye....siri 2 saya dapat no4...so lepas guna bola ni saya dapat no2 balik.....tqvm beb....tunjuk ajarku sifu sangattttt..

Kehidupan sangat berubah-ubah..Kekadang kita di bawah, kekadang kita di atas..
oleh hal yang demikian, saya abaikan orang-orang yang boleh menyebabkan kehidupan saya suram.
saya minta maaf lah.saya terpaksa.asalkan kehidupan saya bahagia.


No comments:

Post a Comment